Gips bokstäver!

2010-04-08 22:16:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag stack Alexia och jag iväg till unga föräldrar, trots allt skit som vart dom 2 senaste dagarna så höll ja god min iaf.. Elin & Evangeline kom ju också dit så man slapp sitta själv, skönt det! Vi pysslade lite idag igen målade bokstäver i gips, så det fick ligga kvar på tork tills nästa gång :) blev lite fika och sedan dags för massa kort, Elin skulle sätta in en artikel i Fagersta posten så de kommer fler morsor till gruppen, inte så skoj att bara vara två-tre stycken jämt ju!

Blev en liten långpromenix i regnet efteråt, ingen större hit att gå i regnet, men Alexia somnade så gott i vagnen så ville ju inte väcka henne direkt.. Och nu har jag precis bryggt massa kaffe och sitter med ett plugg häfte bredvid mig :( ååååååhh, jag hatar plugget nu mer än jag någonsin har gjort, fy och bläää vill bara spy på häftet!

blä blä blä


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!