Full fart!

2010-04-06 16:50:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Japp det har varit full fart här hemma sen sist jag skrev känns de som.. I fredags kom markus och min familj hit och fika lite och jag fick massa fina blommor och paket :) Sen i lördags blev de bara lugnt, spela lite spel o sånt med tjejjerna, och i söndags stack vi iväg till Markus föräldrar och åt massa god mat och umgicks!

Idag tog lillan och jag en långpromenad, inskaffa oss två nya blommor till fönstret i köket, så nu måste jag byta gardiner så krukorna passar in :) När vi kom hem så hann vi precis klä av oss ytterkläderna då de plinga på dörren, så kom Lina, Algot & Linas mamma Katarina hit med fika, så de var ju trevligt!!

Alexia fick smaka majs & potatis mos i burkmat förrut :) ingenting hon älskade, men hon avskydde de ju inte heller :) men jag tror nog hon gillar mammas mjölk mer, hehe.. Och nu sover hon så sött, somna i min famn, mys!

Igår fick jag iväg ansökan till Scan, så ni kan ju hålla alla era tummar ni äger och har att dom ringer och erbjuder mig heltids work! :) Nu resten av eftermiddagen blir det nog bara lugnt, ska nog göra lite blonda slingor sen igen. se om de kan bli nån vettig ordning i min skalle!

tyvärr bjuds de inte på några bilder, eftersom min kamera har ballat ur :( ppppppuuuuh.
ha de fint!
pusspuss


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!