försöker sjunga med :)

2010-04-08 09:56:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hahahah så söt är Alexia, jag har laddat ner barnens favoriter som vi brukar lyssna på, och jag sitter ju alltid och sjunger med i sångerna, då sitter hon och försöker forma sin lilla mun så som min, hahaha.. kan inte sluta skratta när jag tittar på henne och hon härmas!

det är 7 + ute idag, skönt! Blir att dra en sväng te unga föräldrar sen vid 13 hugget, och därefter får de bli en långpromenix, I think!

Igår färgade jag håret igen :) blev väl inte direkt ljust, mer gulbrunt, men ja ja, det får vara så ett tag nu, kul att de gör förpackningar med färg som räcker till en tredjedel av håret :S.

ne nu ska jag mysa med min plutt!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!