En glad mamma!!

2010-04-30 12:23:20 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är man hemma igen från Linköping, vart skoj o varit där, hunnit träffa vänner o sånt, träffat fia varje dag tror jag :) riktigt trevligt, du är bra stumpan! ♥

Eftersom Markus jobbar fick Alexia och jag åka själva till röntgen, dom som arbetade där sa att hon förmodligen lär skrika och bli ledsen för de blir alla som kommer dit, men Alexia var så duktig sååå, hon låg där och bet i sin bitring och log medans dom röntga henne och inte ett enda ljud gav hon ifrån sig :) good girl! Efter det blev det en kaffe för mig, sen var de dags att träffa hennes ortopedläkare och gå igenom röntgenbilderna.. sjukt nervöst.. men så sa han att allt såg jätte fint ut, wiiiihuuuuu!!! vilken lättnad man fick inom sig, han sa att eftersom att hon hade så stora komplikationer i höfterna då hon föddes, och att de hade läkt ihop så pass fort som de gjort, så ville han att vi kommer på ett återbesök när hon är ungefär 1 år! Men förstår ni hur underbart det är, min lilla tjej är helt återställd i sina höfter!!!!

Idag nalkas det partajj, och jag är super taggad :) Ska hem till Anna runt 17.30 hugget, sen ska vi vidare hem till någon Madde.. Ska bli skoj som bara den, när man inte festat sen innan man blev gravid så är man rätt sugen nu :)

Nu sover lillan bredvid sin älskade pappa i våran säng :) och jag ska skutta in i duschen :) Kan säga att det känns lite konstigt att man ska vara ifrån sin lilla pärla ikväll/natt, men jag vet att hon har mat så hon står sig och en underbar pappa och sina systrar här hemma som är med henne, så de är inga problem där :) det går bra!

Förresten så har alexia utvecklats massvis den senaste tiden, hon gnuggar sina små söta fötter emot varandra, hon greppar ju såklart allt hon ser :) hon babblar babblar här hemma.. hon satt i bilbarnstolen igår så hänger det som en humla i en blomma där i, och när man drar i humlan så vibrerar den, så hon satt och drog i den släppte, tog tag och drog i den och släppte, hela tiden :) kul när hon upptäcker nya saker :) min stolthet!

ha en fin dag!
pusspuss!


Kommentarer

Hon är ju så grymt söt :) vad skönt att hennes höfter är bra!!

2010-05-01 10:11:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!