Grundmåla lister!

2009-09-16 19:38:58 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Ännu en dag med håll igång har det blivit idag, imorse begav jag mig till skolan i Norberg och träffade min lärare, så nu vet jag exakt hur hon vill ha sina arbeten, skönt! Har fått iväg 3 arbeten inom etik & Livsfrågor nu och dom var godkända vilket är sjukt skönt, och fick även godkänt på den första inlämningsuppgiften i Rehabiliterin & Habilitering också. Det är skönt att hon lagt upp det så att först så strävar man bara efter G, sedan när man är klar med kursen får man komplettera på de uppgifter som behövs och ifall man vill, för att få högre betyg. Satt kvar i skolan och pluggade nån timme.

Sen åkte jag hem och kastade i tvätt i tvättsugan, och pratade med min kära pappa om att jag ville måla listerna på golvet här hemma för jag blir så rastlös när jag inte jobbar, så han skänkte mig en slant till det, tack!!  Så då blev det att åka till färgaffären och handla lite grundfärg & vanlig vit färg och tillbehör :)

Sen åkte jag hem och väckte älsklingen så stack vi iväg till barnmorskan och lyssna på hjärtljud och så mätte hon min mage osv, allt såg bra ut och bebisen följer sin kurva och jag min :) wiie! Nu ligger hon snart så långt upp som till revbenen, men är inte där riktigt ännu, men snart så, hoppas hon ej sparkar på dom för mycket, hört att det kan göra riktigt ont.

Hem från barnmorskan och så satte jag igång och grejja med färg, så nu har jag lagt grundfärg på listorna i köket, och har precis tejpat på golvet i hallen så ska jag straxt lägga grunden där också, så det är torrt tills imorn!

Annars blir de nog bara att plugga ikväll när hjärtat drar till jobbet, fast jag är så sjukt trött nu så skulle kunna sova. ajust ja, inatt drömde jag att jag ägde en pytteliten människa, en tjej, det var mitt husdjur som jag hade inlåst i en bur, hahaha. fan vad man drömmer sjuka drömmar när man är gravid, men man får sig ju ett gott skratt åt dom ibland iaf :D

ha en bra kväll!


Kommentarer

Haha varför har du blivit målare? Vad kul att du och bebisen mår så bra=D Pussss

2009-09-17 11:02:34

Hej varit lite seg på att svara på kommentaren ;) men bättre sent än aldrig. Varsågod och tack=) ska bli härligt att få snusa på bebis igen hihi.. Våran lill bebis har bf den 11:e dec så 2 dagars skillnad då ;) såg även att ni nu vet att ni väntar en liten tös va kul :D

2009-09-18 07:14:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!