Berg & Dalbana!

2009-09-24 11:50:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


usch denna vecka har verkligen varit som en berg och dalbana, ena stunden har allting varit och kännts bra, sen andra stunden har livet kännts som ett rent helvete. Att vara gravid det är verkligen en prövning i ett förhållande också kan jag lova, eller iaf för våran del, jag vill inte påstå att jag har haft en jävlig graviditet, men jag vill heller inte påstå att jag inte har haft det. Mitt psyke är helt annorlunda mot innan, och jag känner knappt igen mig själv ibland. Men jag vet att Markus och jag kommer klara oss igenom det här tillsammans, och nu är det ju faktiskt bara 2 månader kvar snart, sen kan man ju hoppas att man blir samma gamla glada och positiva Lindsey igen.

Idag fyller min kära sambo år, 27 stadiga år blir han min lilla göööbbe! han fick sina presenter av mig igår kväll, för jag som vanligt kan ju inte hålla mig tills en person fyller år, haha! Men han blev jätte glad över de han fick!

Ikväll kommer Nora hit vid 18 hugget, ska bli mys! hade tänkt att hon och jag skulle laga en mysig middag till älsklingen då han kommer hem från jobbet, men kul att pengarna inte kommer in på kontot förens imorgon :/ och jag är pank som en lus just nu. Men som tur är så har jag en underbar syster som kunde låna mig en slant :) wiie!
Får som sagt lite pengar imorn, mer än vad jag trodde, så nu blir det absolut att köpa spjälsäng och skötbordet, så man inte står där sen utan när kickan kommit till världen :D

ha en fin dag!
puss puss


Kommentarer

Känner igen mig i vad du skriver, humöret har ju en tendens att pendla upp och ner :( väldigt jobbigt. Men med tanke på hur mkt det händer i våra kroppar nu så är det ju inte konstigt att hormonerna påverkas!

Första tiden efter förlossningen påverkar tyvärr förhållandet en hel del med, det sägs ju att första året när man fått barn är den mest prövande tiden för förhållandet. Hoppas allt är bra annars?:)

2009-09-27 08:20:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!