Webb klädes butik :)

2009-10-26 09:57:34 / 6 kommentarer kommentera inlägget?..


http://www.carisma.cc/ Min syster ringde och frågade mig om jag ville vara med på att ha en webb-butik med henne. Så där har ni sidan :) gå gärna in och kika på alla kläder som finns. Sidan är klar för klädes beställning imorgon 27/10, någon gång under dagen! :)

Dessa märken finns det än så länge, och fler kommer det nog komma upp.

- Frank Dandy
- Freddie G
- Object
- Resteröds
- somewear
- topeco
- vasuma
- Vila
- Numph


Lite pics och smakprov på lite t-shirts :)











Kommentarer
Mollymus - bloggar från Uppsala http://mollymus.blogg.se/

Heej!!

Allt bra med dig idag?

Haft en bra helg? :D

Måånga kramar från mig :) :P

2009-10-26 13:47:02

vad kul! lycka till!

tack för kommentaren :)

2009-10-26 13:53:50

Tack!!! Jag håller på med många nya smycken! Kika gärna in igen.

sallybysally.blogg.se

Ni har ju tuffa kläder. Ska kika runt där.

/rockmamman

2009-10-26 19:13:25

ja dom är bra..påsarna "försluter" sig eller vad det heter så det luktar aldrig illa från blöjhinken..kanon bra...nä gud vad skönt att det är dax för dig snart :)du kommer känna dig skit smal när kaggen är borta hahah =)

ja gärna vore super kul & träffas sen när bebben kommit..känner bara 2 st som fått barn nästan sammtidigt som mig men vi umgås inte så värst..

så det vore kul & träffa nån som oxå har barn !!!

2009-10-26 20:57:26

ja det är verkligen mysigt ! :)

Händer inte så jätte ofta, men då uppskattar man det ju mer när det väl händer.

2009-10-26 22:28:51

ja gärna, vi kommer igång nu som småning om

:) kollar in din blogg också

2009-10-27 15:45:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!