Vista suger!

2009-10-15 09:36:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Fan fan fan, mitt windows vista la av nu igen :( inte ett dugg kul, hatar när datorer krånglar...

hopp min svärmor kommer och hämtar upp mig om lite mer än en timme och skjusar ut mig till dom. Så kommer babe dit ikväll när han slutat jobbet! Vi ska vara hundvakt för dom ska iväg till Norrköping idag och kommer hem imorn igen. Så jag tänkte ta med mig plugg böckerna och studera där ute idag :)

ush jag är trött, och förbannat uppsvullen om magen, lillskruttan börjar ta plats !! Hon ligger verkligen uppe vid revbenen och gosar där inne nu. Det är inte skönt alla stunder.

ha en fin dag!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!