Vecka 31 nuudå :)

2009-10-05 14:44:11 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Ikväll är det andra föräldragruppsträffen, och idag var temat förlossning, HJÄLP!! :O men åh andra sidan kanske min skräck för den stora dagen förminskas lite genom att få en massa fakta om den, vi ska tydligen se någon film också, inte för jag vill se när barnet kommer ut, aldrig. Men hur allt är när man kommer till bb och såntdär. Så jag tror nog att denna kväll blir rätt så lärorik!

Haft som mensvärk nu några dagar, och läst mycket om det, vad det kan vara osv, och då fick jag till svar att det är förmodligen förvärkar eller växtvärkar som man har. Så inget allvarligt! Det är ju en smärta som är svår att beskriva, men man klarar att stå igenom den :) en varm dusch gör susen iaf, fast sen kommer de tillbaka igen.

Vaknade även upp igår med förbannade höftvärkar igen, dom är inte roliga för 5 öre, men inte så mycket att göra åt det, bara fortsätta sova med en kudde mellan låren och se glad ut :)


Vecka 30 på den bilden!





Igår gick jag även in i vecka 31 :) wiiie!


Kommentarer

Yes det är bara början dessa "menssmärtor" :)

spänner magen i hop sig och håller i sig några sek o släpper?

2009-10-05 22:47:51

Vad fin den är :)

2009-10-06 10:40:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!