Ullared shopping :)

2009-11-01 00:58:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår kom jag hit till Linköping, stanna hos farsan och fikade när jag kom fram, sen åkte jag och träffa jennifer på stan, skönt och se min stjärna igen. Kände mig helt död, man blir rätt trött av att åka bil och av att vara höggravid! :)

Idag åkte mamma, syrran, jag och Johan till Ullared, vi kom iväg lite senare än vad vi räknat med, så vi fick ju köa en liten stund när vi väl var framme, men de gick snabbt ändå att komma in. Och det var så sjukt länge sen jag var där, så hade glömt att det är så galet mycket folk, och dom är verkligen överallt. Men mamma och jag ploga oss igenom alla och ner till baby kläderna direkt :) fanns inte så mycket som jag trodde de skulle göra, men hittade massa söta bodys och kläder till lillan. Och så hittade jag en väldans massa julklappar till Ebba & Nora, fanns ju hur mycket som helst, men eftersom det var så mycket folk så kunde man ju inte kika på saker och ting i lugn och ro, så man tog de man såg i princip :) men de kommer nog bli glada över sakerna. Passade även på att köpa lite julsaker, och grejjer till hemmet, ska bli kul och komma hem och se vad min älskling tycker om sakerna.

Imorgon är det 1 november och då är det väl dags för November ljus här i stan? Kommer ihåg förra året, massa mysiga belysningar vid stångån och överallt, skulle va mys och ta en promenad med markus där <3 Annars imorn ska jag väl till ikano en sväng med mamma och byta ett par byxor, sen ska jag träffa challe på en kaffe tror jag, och sen även träffa sofia en sväng.

Ne fy satan vad jag är trött nu, ränt omkring en hel dag, och åkt 60 mil sammanlagt eller nåt, trött !! Lillkickan verkar med trötter, lugna gatan just nu i magen, men hon har bökat endel också, även haft hicka :) ååhh kom nu!♥

Sov så gott!


Kommentarer

Seg på att svara på kommentaren från bloggen igen haha. Jo vi hade de tufft till o från när Nicole kom, är fortfarande upp o ner i perioder :( Är ju dock så i alla förhållanden med som utan barn, men ahh det märktes iaf skillnad. Mathias kände sig väldigt "utanför" första tiden då jag prioterade henne o mig före oss 3 eller som oss som par :/ Inget som var medvetet utan det blev så mkt med amning o allt så blev de som de blev.

Med mig är allt bara bra :) Hur är det med dig?

JA nu är det verkligen inte långt kvar för oss som sagt.. Sjukt vad tiden går fort:)börjar bli lite nervig då förlossningen närmar sig och nu när man vet vad man får genomlida haha..

2009-11-01 19:59:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!