Tvättstuge dag!

2009-10-21 10:42:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hopp ångesten i bröstet sitter i lite smått idag med :/ fan va jobbig den är.. men men finns inte mycket att göra åt det. vaknade upp med en hård bebis mage imorse :) hon ligger så roligt på mornarna, lägger in en bild längre ner på inlägget :)

Nu sitter jag och äter frukost, mackor och nyponsoppa fick de bli, har tvättstugan idag klockan 12, så de ska bli skönt o få lite tvättat oså. Sen ska jag studera lite när orken hittar fram till mitt huvud :)

Måste skicka in papper till försäkringskassan, för det fattades uppgifter, så fick hem mina arbetade timmar ifrån skinnsberg nu, och hann fasen med ca 250 timmar där, och i Fagersta vet jag inte riktigt hur många jag kom upp till, men de måste skickas in iaf.

Jobbet hade förövrigt ringt mig vid 7 imorse, blev lite paff när jag såg det på telefon, tur jag inte vaknade, för då hade man väl fått ännu mer ångest över att man inte orka gå dit, för nu orkar jag icke jobba känner jag.

ne men ha en bra dag!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!