Suuntag!

2009-10-11 11:31:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår åkte vi ut till markus föräldrar och åt mat och var där ett tag. Sen blev de hem och ta de lugnt. Barnen var rastlösa och hade sockerkickar av allt godis så jag sa åt dom att de fick måla varandra med vattenfärg :) Det gillades, Så dom målade varandra och sen målade dom även mig! Sen kikade vi på fotbollsmatchen, synd att Svergie förlorade :(

Idag är de lugna gatan här hemma, tjejjerna spelar super Mario på Wii och jag tänkte ta en kopp kaffe och läsa aftonbladet, babe ligger och slöar framför en film i sängen. Så jag tänkte springa ner och se om de finns någon tvätt-tid ledig idag, vore skönt.

ha en fin söndag! :)



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!