Studiebesök!

2009-10-06 08:01:07 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Har precis duschat och gjort mig ordning, så sitter nu med en kopp kaffe och inväntar tiden. Ska spettsa öronen på studiebesöket idag så jag kan skriva ett bra arbete om det sen, För idag är det plugg som gäller! Får se om jag drar te skolan efter studiebesöket och kollar nån film!

Kallt som satan är det ju ute iaf, frost överallt, men hoppas aj slipper skrapa rutorna för babe hade ju bilen från jobbet imorse, så hoppas den hann bli lite tinad iaf :)



Kommentarer

hej ! jag är helt ny här, trillade in ifrån mer-trafik på din blogg och ville säga grattis till bebisen och förstår att du längtar som fan tills hon kommer ut.

TÄnkte bara ställa liten fråga, hur det känns att vara så ung och har barn på g, va hon planerad ?

Hoppas du mår bra av graviditeten och att allt går bra

kram

2009-10-06 16:46:59

gud va skoj ! Är pappan fortfarande med i bilden ? Jag är lite sugen på att skaffa barn oxå, men jag är lite fegis och fyller fan 25 år snart skratt

Men allt har sin tid antar jag! Är superglad för din skull.

Har du/ni bestämt något namn ?

2009-10-06 17:16:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!