Slappis dag!

2009-10-12 23:03:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag känns de som om jag inte gjort ett skvatt, fast innan babe stack till jobbet damsög jag, annars har jag faktiskt inte gjort mycket mera än o slappat och haft ont i revbenen.. bebisen ligger högt upp nu känner jag. Har ju fått ett arbete klart också, skönt det, så ska jag åka till skolan och renskriva det imorgon!

Bibblan ringde förrut och meddelade att min bok jag beställt hade kommit, så ska ta mig dit imorgon och hämta den också, kul för då kan man börja med nästa kurs ordentligt!

ush jag är så himla trött men ändå inte sovsugen, men blir nog sängen om ett tag ändå, ska ju upp tidigt imorn, så är väl lika bra att komma i säng.

Puss & sov gott!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!