Plugg hela dan!

2009-10-13 14:05:08 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ìdag åkte jag till skolan i Norberg en sväng, men var sjukt onödigt, åkte dit och vände i princip. Lite missförstånd och irritation med läraren, men fick sedan ett mail som fick mig att se ljust på kursen igen. Blir förmodligen klar med Rehabilitering & Habiliterings kursen på måndag, för då har jag redovisning och sånt med min lärare.

Åkte till lärcenter i Fagersta och renskrev två arbeten som jag fick ivägskickade, och nu har jag två kvar att skriva om, som jag ska få gjorda idag. För jag har fått boken om Arbetsmiljö & Säkerhetskursen nu och är grymt sugen på att börja med den. Men ska för en gång skull göra nåt jag är dålig på, avsluta det jag påbörjat och sen börja med det nya.

bye bye!


Kommentarer

Gullig bild :)

2009-10-13 17:38:30

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!