Muntligt prov idag!

2009-10-19 10:45:54 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag drömmer konstiga saker om nätterna nu igen, lite små läskiga. Härom natten drömde jag att jag var hemma själv, bäcksvart var det ute och jag hade alla små lampor tända, dom började spraka och blinka, så dog varje lampa efter varandra, så jag sprang som en dåre här hemma och tände massa stearinljus, haha!! Och inatt drömde jag att älsklingen blev jagad av två älgar, och att vi skulle skjuta hans kompis med varsin Wii handkontroll, (fifa skadad) haha

Ska straxt göra mig ordning för att vid 12 hugget ska jag röra mig mot Norberg och träffa mig lärare för att göra muntligt prov. Hon ringde igår och sköt upp tiden till 13 istället för 10, skönt det :) Så hoppas att det går vägen idag, sen ska jag hämta upp älsklingen på jobbet! Så är det föräldrargrupp i eftermiddag också, men får se om vi går dit idag.

ha en fin dag!
puss



Kommentarer

fin bild

2009-10-27 14:11:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!