Muntliga gick kanon!

2009-10-19 15:35:43 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Vi pratade bara om arbetena jag gjort och dom var som sagt godkända, så jag är godkänd nu i kursen, men hon tyckte att jag kunde göra både VG & MVG uppgifterna också, så varför inte? aldrig några betyg jag strävat efter, men kan vara kul att göra ett försök iaf.

Och vårterminen ser ut att lösa sig också med studierna, fast det beror ju helt på hur vår dotter kommer vara, och hur pigg jag kommer vara efter förlossningen osv. Men jag tror det kommer bli bra!

Så nu blir det att studera resten av dagen tänkte jag, för nu jävlar ska jag fixa det här innan december!





Kommentarer

hej, vilken fin blogg du har :) jag har ett tips till dig, en sida där man samlar poäng och får hem presentkort på skor direkt hem i brevlådan. Alltså GRATIS SKOR :) Låter inte helt fel va? Bli medlem på den här länken och börja samla poäng du också!



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=15779



Kram!

2009-10-19 17:50:37

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!