Mååååntaag!

2009-10-05 14:39:18 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


I lördags tog jag tåget hem igen, tung packning och stressigt mellan tågbytena :( men hem kom jag ju tillslut! Haft molande värk i magen nu i 2 dagar, så som man har när man har mensvärk, inget skönt alls. Men har suttit inne på duschgolvet med kokhett spruttande vatten på mig, och då har de faktiskt släppt lite, förvärkar eller växtvärkar är det tydligen, men obehagligt är det ju.

Idag har vi städat och grejjat, har även ringt runt och uträttat massa ärenden & sånt. skönt när man hinner med sånt om dagara, och då fick jag reda på att jag får ha kvar csn lån samtidigt som ja tar ut föräldrapenningen sen, TUR & SKÖNT! Har även ringt bibloteket för att höra ifall de hade Arbetsmiljö & säkerhets boken, men den skulle dom skicka efter åt mig, goodiie. Så kan jag starta upp den kursen nu också, eftersom jag ligger rätt så bra till i de andra kurserna.

Imorgon ska jag till Hedemora på något studiebesök som är obligatoriskt, ska vara där 10.00, inte en aning om vart de ligger ens en gång, eller hur långt tid de tar att köra dit. Tur att Gps:en uppfanns! ;)

ne nu ska jag slå upp böckerna och göra klart ett arbete innan vi ska ner och hämta upp tvätten!
Have a nice day!


Kommentarer
Sis

Skönt med fp & csn då ! :)

2009-10-05 15:26:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!