Lördagen gick snabbt...

2009-10-24 21:50:36 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag åkte vi upp mot stan för jag tänkte hämta ut nåt paket jag fått avi på, var en liten Calvin Klein parfym :S inte en aning om vart ifrån jag fick den, och den luktade ju inte sådär överdrivet gott heller, haha. jajja, efter det åkte vi och bowlade, älskling kom etta, Ebba tvåa, jag trea & Nora fyra :) det var skönt att komma iväg och göra nåt.

Annars har vi inte gjort nåt speciellt mer idag, spelat lite spel och sådär, kikade på nån ny barbie film innan töserna somnade. Och nu har jag precis tagit mig en dusch och pallar snart inte hålla ögonen eller kroppen uppe längre, mitt revben tar fasen kål på mig, lilltösen ligger snett uppåt så det trycks på som bara den på revbenet.

Det känns rätt skönt att vara brunett igen :) speciellt nu på höst/vinter tider, då är jag nog alltid det när jag tänker efter :D



Men godnatt med er!


Kommentarer

vart jätte fint :)

vilket datum var det du är beräknad? glömt bort hehe..

föresten sen när ni fått eran bebis och ni ska åka hem från bb..så be din kille åka till babyproffsen i v-ås..och där får han säga till dom att han nyss fått barn då får ni en blöjhink o sånt gratis :) den är super bra!!!!

2009-10-25 10:57:48

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!