Linköping!

2009-10-01 10:57:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


I tisdags kom jag hit till Linköping, åkte direkt tåg från västerås så det var sjukt skönt och slippa alla byten. väl framme träffade jag Alexandra en sväng, och sen var jag hos frissan och klippte mig, och så kom min älskade vän Jennifer ♥ så gick vi ett par vänder på stan och bara snackade och umgicks, great! Sen på kvällen kom fia och hämta upp mig så stack vi iväg på smyckesparty i tallboda, trevligt! :)

Och igår blev de simhallen en sväng med challe, bubbla lite och sådär, käka mat och drack kaffe och bara snackade, härligt! Hälsade även på mormor en sväng och snackade en massa, hon är bra. och på kvällen drog mammsen och jag in till Ikea för att strosa runt och kika på bebis grejjerna. tyvärr kunde ja ju inte handla några stora grejjer eftersom jag ska åka tåg hem igen, men handla lite små saker till hemmet :) Så härligt o umgås med mammsen min.

Idag blir det att dra in och luncha med pappa, dom spraka folk på hans jobb igår, de som hade jobbat i 20 år fick gå, pappa har varit där i 22 år så han fick stanna som tur var. Sen ska jag åka och umgås med min syster och lilleman idag, guld värt!

ne nu ska jag väl göra mig ordning..

ha de så bra. puss!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!