hormoner..

2009-10-20 22:11:32 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag är trött på att känna mig såhär skör och sårbar vissa dagar, jag är trött på att ha så mycket hormoner i kroppen så man blir helt förvirrad, jag är trött på att varken veta vad som är rätt eller fel i vissa handlingar. Jag är trött på panikångesten som dyker upp i bröstet titt som tätt. Jag avslutade min kontakt med psykologen för att jag kände att min panikångest kan man ta itu med efter graviditeten, för nu har man så mycket hormoner i kroppen så man knappt känner igen sig själv ibland.

Imorgon ska jag ringa BM och tigga till mig ett till ultraljud, jag vill se och veta att allt är som de ska med våran ängel, inte för ja tror något annat, men efter att man fått reda på det så känner man ett sånt skönt och härligt lugn i kroppen på något sätt. Jag längtar så galet mycket nu tills graviditeten är över och hon är ute i verkligheten hos oss! Våran dotter, som jag verkligen kommer göra llt jag kan för, hon kommer gå före allt i mitt liv, hon kommer betyda/betyder mest av allt för mig. Jag ska bli mamma, och jag ska göra allt för att bli världens bästa mamma.



godnatt.

 


Kommentarer

Du kommer bli en bra mamma ingen snack om saken!!!

ja tänk hur mycket man kan älska sitt barn när man ser h*n för första gången.och hur mycket man älskar sitt barn över huvudtaget.helt sjuk,helt obeskrivligt,vilket ögonblick! det är sånt man aldrig kommer att glömma,snart är du i samma sits :) inte långt kvar..spännande..hur är tankarna nu kring förlossningen?

2009-10-20 23:18:44

Du kommer bli en jätte bra mamma tjejen, det tvivlar jag inte en sekund på!! <3

2009-10-21 14:19:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!