Hello Hello!

2009-10-08 23:18:24 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Seg morgon idag, men klockan 12 tog jag mig i kragen och hoppa på cykeln emot lärcenter, och det fanns en ledig dator som tur var, så fick iväg alla arbeten som jag hade kvar i Etik & Livsfrågor, så nu återstår bara 3 filmer att se i den kursen, och så fick jag även iväg något arbete i Rehabilitering & Habiliterings kursen. tillbringade 3 timmar vid dator, sen orkade ja inte mer, så då cykla jag hem och väckte min kära karl.

Sen skulle markus hälsa på Mia & Tenho så då hoppade jag av vid en annan Mia och tog en kaffe och snackade :) trevligt var det iaf, och hur söt hund som helst hade hon :) Sen knalla jag ut i kylan mot Tenho & Mia, så åkte älsklingen och jag hem till Fagtown igen! Stannade till och köpte lösgodis på vägen hem, har varit sugen på de i flera dagar ju! :) gotti gottitt!

Markus stack iväg till jobbet förrut så jag har tagit mig en sjukt lång dusch, skulle kunna duscha i evigheter, blev lite ansiktsmask & grejjer så nu sitter jag och känner mig fräsch i fejjat! :) Ska slå upp böckerna och se om ja kan skriva något arbete nu tänkte jag. Fan vad jag pluggar nu känner jag, såhär intensivt och mycket har jag nog aldrig engangerat mig i studierna, men nu känner man lite stress över att hinna klart allt i tid och så. Men det ser ljust ut!

Ha en fin kväll, puss puss!


Kommentarer

Jo raka benen med stor mage ha rjag insett kommer bli ett problem.. Jag kommer ju vara som störst i Maj oxå hehe. Men man får väl ta killen till hjälp !



Du undra om jag mått illa. Och. Oja. Det har jag. Men känns bra ändå. För det visar ju att allt är som det ska :)



KRAM

2009-10-09 13:13:03

fin blogg :) gå gärna in på vår och kommentera lite om du har lust :D

2009-10-10 18:11:34

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!