Happy day!

2009-10-29 13:24:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


var ett par dagar sedan jag skrev här nu, Och idag är det redan Onsdag, veckan springer iväg, eller det är ju redan Torsdag insåg jag nu. wiiippps! Vad har man gjort, jo pluggat & åter pluggat! Fått väldigt mycket plugg gjort faktiskt, fast jag har nog bara varit iväg till skolan en gång denna vecka och renskrivit, men mycket blev det :)

Fick mail från min lärare idag och hon sätter VG på mig i kursen Rehabilitering & Habilitering! :) och jag är superglad! Jag har aldrig strävat efter vg så förrut, eller legat i för att ha chans till det. Skolan har alltid varit kämpig på sitt sätt för mig, och jag har alltid blivit överlycklig då jag fått G. Men nu fick jag VG, och då vet jag att jag kan alltså mer än vad jag tror, och jag ska fortsätta att prestera så som jag gjort nu i skolan, framöver också. Omvårdnadsprogrammet är roligt på sitt sätt, det är mycket intressanta kurser och lärorika, längtar tills jag är klar med hela programmet så man har utbildningen som undersköterska.

Dagen igår var också bra till en början, men den vände snabbt, av olika skäl tyvärr. Jag hatar när vi gör att de blir så, jag hatar när du gör att det blir så. Men jag hoppas att det mesta reddes ut, eller känns bättre nu. Idag har jag tvättstugan 12-17, så har precis varit nere med två tvättar. Och tänkte att jag skulle dammsuga och skura idag, för igår blev de inte gjort, jag la mig och sov hellre :)

Pratade med försäkringskassan förrut också, så nu ska jag fixa så att föräldrarpenningen kommer igång så jag har den iaf i december, eftersom då får man inget från csn, och jag kan inte vara pengalös, då blir det kronolle. Och dit vill man verkligen inte hamna.

Imorgon åker jag till Linköping, för att på lördag ska mammsen och jag till Ullared och shoppa en massa baby kläder och baby saker till våran skrutta. Och sen ska jag även handla lite julklappar och sånt. Ska bli kul, och skönt att få lite julklappar inhandlade redan nu :)

Ha en super dag!
puss!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!