GoodMorning!

2009-10-23 07:55:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


I onsdags var jag en sväng till Barnmorskan, tog blodprov och lite sånt, lite dåligt med järn så blir att fortsätta med att äta järntabletter, annars var allt bara bra, och kurvan följdes jättebra! Och lilltjejjan ligger fortfarande med huvudet nedåt :) Hon sa även att det är en normalstor bebis som jag har, ingen mini och ingen jätte :) de känns skönt det.

Denna natt har varit sisådär, sovit halvdåligt. Det är svårt att hitta en bra liggställning när de värker i revbenen :( Så jag vaknade vid 6 och kunde inte somna om, tog en lång kokhet dusch och sen la mig en stund igen, men kom upp lika snabbt typ.

Så nu sitter jag med en Té mugg och läser aftonbladet. Om några timmar ska älsklingen och jag åka till Västerås, köpa spjälsäng o sånt :) mys! Sedan kommer tjejjerna hit idag ♥ fast Nora kommer senare ikväll för hon och Bettan skulle ha mamma&dotter dag idag :) Och det vet ja att Nora längtat efter, gullunge! Sist dom var här sa Nora till Markus hela tiden "Tjeeeena Råååttan" hahaha, för att han hade en råtta på t-shirten, och det skratta hon gott åt :) Man saknar dom verkligen.

Hopp funderar på att färga håret mörkt igen, det är ganska så drygt att göra ljusa slingor jämt bara för att man får utväxt så fort, och mitt hår tål fasen inte mer blondering, så får se :)

Ne nu ska jag kika vidare på aftonbladet!
Ha en bra dag!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!