Fifa match!

2009-10-14 11:41:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hjärtat hämtade upp mig när han slutade jobbet igår kväll så drog vi iväg till Mia & Tenho och spelade fifa :) det var roligt för de hade fyra handkontroller så älsklingen och jag mötte Marco och Tenho. men vi fick stryk, det var nog mest jag som sabbade matchen haha.. har fortfarande inte lärt mig hur man spelar riktigt, men det är kul ändå!

Igår pratade jag med min kära vän Jennifer, och hon och hennes karl hade tänkt komma upp hit nu någon helg och umgås lite :) det tycker jag lät väldigt trevligt faktiskt! Så de får vi se när de blir! :)

Igår pluggade jag verkligen hela dagen, men jag är faktiskt stolt över mig själv, har tagit mina studier på allvar den här terminen, vilket är nytt för mig! ;) så de känns sjukt bra och man känner sig sjukt nöjd när arbete efter arbete blir ivägskickat till läraren. Så idag ska jag bort mot lärcenter och renskriva dom två sista arbetena i rehabiliterings kursen. Jag satsar ju bara på G i kurserna, men funderar på att göra VG & MVG uppgiften också, kan vara bra att visa att man inte bara ruschar igenom kursen utan att man verkligen försöker göra så gott man kan.

Älsklingen åker till jobbet om 2 timmar typ, så tänkte göra lite käk här om ett tag, så han hinner få något i sin mage, för de behöver han! :)

ha en fin dag!



sjukt snygg är ju Lindsay Lohan iaf och det skulle inte skada ifall man kunde få hennes hår :)






Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!