Face Stockholm!

2009-10-15 17:32:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag blev prenumerant av tant tidningen Tara bara för att man fick produkter ifrån Face Stockholm då :) och dom fick ja igår, det var en mascara, highlighter, eye gel och en liten sminkväska. När jag väljer make up produkter så föredrar jag helst Make Up Store. Men jag tycker även att de finns produkter från face som är sjukt bra och härliga också. Var inne på deras hemsida nyss och kikade, såg att de börjat med online shop, skoj! :) www.facestockholm.se såg att de fått in fräscha nagelack, så kanske dags att man slutar bita på naglarna så man fräscha till dom med nån snygg färg :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!