En söt häxa!

2009-10-25 22:20:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Kan inte påstå att revbenet är bättre idag heller :/ fan fan fan, its hurt! men vad hjälper de att klaga? Idag har vi slappat här hemma, spelat lite spel och tjejjerna har busat! Ebba var iväg på Halloween fest i Virsbo, så fick ju försöka så gott man kunde till att omvandla henne till en häxa :) en väldigt söt liten häxa blev det iaf!

Hemkomna därifrån blev de kvällsmat och sen mys framför Camp Rock, tv serien som ungarna älskar! Men dom slocknade som två stockar, pang bom. Så jag har legat och kollat på Vem kan slå Fredrik & Filip. Och funderar nu på att lägga mig själv i sängen och göra som barnen. 

Var iväg till Ica en sväng förrut och hämtade mitt paket jag beställt från FinaBarn.se :) en lite tjockare body och strumpar till skruttan. Jättefint var det iaf! Och där i kassan jobbade en tjej som går på vår föräldrargrupp, och hon berättade att ett par därifrån nu hade fått sitt barn, en månad för tidigt. ooops, de kan ju inträffa för oss också, man kan aldrig veta :)

Sov gott!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!