Nu har hon vänt sig :)

2009-10-07 14:53:03 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har min lilla tjejja i magen lagt sig med huvudet nedåt :) Har ju haft sån mensvärk till och från, och barnmorskan sa idag att sitter de i så pass länge så ska man ringa förlossningen och höra med dig, för det kan ju vara att man öppnar sig. Men idag har jag ännu inte kännt av någonting så därför ringer jag inte dit :)

Hennes hjärtslag låg på 147 idag vilket var bra, och hon var så stor som hon ska vara i den här veckan, så allt såg bara bra ut, känns så skönt när man går där ifrån barnmorskan, då man vet att allt står bra till, och att allt är bra med lillskruttan.


Åh jag längtar så sjukt galet efter dig!


Kommentarer

Ojoj :P

2009-10-09 18:06:55

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!