Brunett!

2009-10-24 10:38:55 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår åkte jag och älsklingen till västerås och hämtade upp en fin spjälsäng :) sen köpte vi även lite tillbehör o så på Ikea :) så nu har snuttan sin säng redo o klar för att hon ska kunna sova i den. mys! Min älskade mamma satte över en 5 hunka till mig så jag kunde hoppa in på H&M o köpa ett par bralls, så hittade ett par vettiga mamma byxor, skönt!

Så åkte vi och storhandla lite på willys sen skjussa Niklas (bettans kille) hit barnen :) Noris var lite ledsen som vanligt vid avlämning :( men hon blev ju snabbt glad igen. Hon och hennes mamma hade haft Mor&Dotter dag igår, så de hade varit iväg och handlat massa fina kläder och sånt :)

Jag orkade inte ta itu med mitt sönderblekta hår längre genom att göra slingor jämt, så jag köpte mörk hårfärg. Tänkte att jag skulle spara några blonda slingor, men svårt att mixtra med själv. Och jag hade i en och en halv färg och tur var väl det att jag spara halva, för jag blev fläckig, och kan inte säga att jag blev as nöjd nu heller, skulle behövas 3 hårfärger till mitt hår visst. men men :) mörkt blev de ju iallafall!

Det känns som om mitt ena revben gått av eller nåt, har så ont i det. igår kväll var det förjäkligt, men idag är det väl lite bättre, men de gör ont av att bara skratta, nysa eller vrida på sig. Så man känne sig lite handikappad.

Idag ska vi ta med tjejjerna bort till sporthallen för att bowla lite :) ska bli kul, om de nu går med mitt revben, annars får jag kolla på.

Puss & ajöken!


Kommentarer

Allt bra med dig?=)

2009-10-24 10:40:06

jag är också jätte sugen på att bli brunett igen :P hehe.

2009-10-24 19:31:03

Hej hej, kikar in och önskar dig en trevlig kväll! =)



kram!

2009-10-24 21:16:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!