Annan synvinkel!

2009-10-05 23:58:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


På föräldrargruppen idag var de intressant för att vi hade just ämnet förlossning. Annars utöver det var det mest segt, men jag kan säga som så att det fick mig att se en förlossning ur en annan synvinkel :)

Kallt har de blivit ute, mycket kallt! Babe fick ta på sig vinterjacka när han stack till jobbet vid 21 hugget. Jag har inte gjort så mycket mer än att surfat omkring lite på nätet, och tagit en varm dusch! Har nu slagit upp böckerna och ska göra klart min inlämningsuppgift nr 6, så jag kan renskriva och få iväg det imorgon, efter att jag varit på studiebesöket i Hedemora!

puss & kram!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!