Vecka 36 otroligt trött!

2009-11-09 11:24:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Är det normalt att vara såhär trött? det är det ju, men jag kan inte fatta det! Är i vecka 36 nu som sagt och på Libero står det att bebisen ska vara omkring 45 cm långt och väga ca 2,5 kg - 2,7 kg. Och hon är ju då rätt stor ändå, kan tänka mig att det är väldig trångt där inne. Jag har haft som förvärkar nu till och från, och sover inte ett dugg bra, eller jo, när jag väl somnat så sover jag väl hyffsat bra, men så måste man ju upp och kissa var tredje minut känns de som, de är lite små jobbigt..

Nu är det inga små vibrerande rörelser man känner längre iaf, eller de var ett tag sen, men ibland får man sig ett par härligt stadiga sparkar rakt på revbenet (not so nice) sen känner man hur hela hon sträcker på sig och donar där inne :) lillstumpan! Nu vill jag bara att hon ska komma ut till oss, jag vill ha henne här hos mig nu, och inte i mig längre.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!