Vecka 35 trött & ont!

2009-11-05 11:50:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är ju jag i vecka 34 och 4 dagar, alltså vecka 35. Oh herregud vilka förändringar man har känt av nu de senaste veckan/veckorna. Jag känner mig som en zombie som inte sovit på flera dygn, fast jag har sovit som en stolle. Men jag får även energi och fix idér om att städa och grejja. Det är konstigt! Igår fick jag som förvärkar, (tror det är förvärkar?) som mensvärk, obegagligt. Men det gick över rätt snabbt.

Vaknade upp idag med foglossning i höfterna, fy !! Jag började använda en kudde och sova med mellan låren för det har underlättat massor, och jag har inte alls haft så ont, men nu hjälper inte det heller tydligen. Men det är värst på mornarna, sen släpper de!

Jag har även märkt att hennes härliga rörelsemönster förändrats, hon är livlig på förmiddagen & kvällarna, Och det är verkligen stora rörelser, men inte så konstigt eftersom hon knappt har någon plats där inne.. Ibland när hon är i full fart där inne så känns de som om hon ska vända ut och in på min mage, eller komma ut genom naveln. Men de är härligt när man ligger med händerna på magen och känner hur en fot kommer upp, eller rumpan osv, man kan misstänka vissa kroppsdelar som man känner :)

Ne idag ska jag gå till barnmorskan och vara där 14.30, då är det dags för blodprov i armen ;( aj! sen lyssna på min snuttas hjärtljud osv, så ska jag passa på att fråga om förlossningen och allt möjligt, bedövningar osv :
 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!