Världens sötaste tjej!

2009-11-24 22:31:22 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


ooja, idag har jag träffat världens sötaste och charmigaste tjejja :) Min brors dotter moa, så himla mysig :) låg och tittade massor och hade leénde på läpparna mestadels av tiden! 5 månader är ju hon nu, och brorsan är verkligen en sån himla söt pappa! Fick en kasche med bebiskläder oxå, som moa vuxit ur, så nu har Alexia kläder så det heter duga iaf, så första tiden lär hon inte vara naken, haha.. Då blir det att köpa lite kläder i nästa storlek sen! Efter att mamma och jag fikat hos tommy så åkte vi och hämtade lilleman och syster, sen släppte vi av mamma på jobbet och så åkte vi tre vidare till Farmor & Farfar och fikade! :) Så åkte syster och lilleman med mig in till stan sen, för jag hade bestämt att träffa Jempa! Så de blev lite käk på donken och en massa prat ♥

Så nu ikväll har jag som vanligt tagit ett varmt bad och sedan kollar på desperate som är så bra :) Alexia bökar som vanligt i magen vid den här tiden, helt spänt är det just nu, och när hon rörde sig nyss så spände det på som bara den och knakade så det hördes, uuuusssh, trodde jag fick en stor bristning på magen, men inget som syns iaf, så det var väl nåt som knaka inuti, läskigt när man hörde det så väl.

Nu ska jag kurra ihop mig i soffan igen och mysa framför tv:n, så kommer mammsen min hem hit snart. Och imorgon ska jag träffa pappsen min, han skulle bjucka på en fet pizza innan han skulle te jobbet. Kul o se gubben lite :)


En trött jag :)




Svar till den anonyme:
Tack för kommentaren :) alltid kul! Och ja, nu mår jag mycket bättre!
Bara man vet vad man vill och är beredd att kämpa för så brukar allt lösas :)
Och jag bor i Fagersta med min sambo, en bit ifrån Västerås.. men jag är ju
ifrån Linköping ifrån början! Ha det så bra!

Kommentarer

Haha ja :)



Ja det tär på krafterna att vara gravid, I början är det jätte kul & mysigt men fan för dom sista veckorna då orkar man inte längre.

Nej åkte ju in den 21:a för jag hade regelbundna värkar (hade ju haft värkar regelbundet i 3 dygn innan vi åkte in) , Var öppen 4 cm redan när jag kom in så jag vart inskriven,

Vattnet gick aldrig hemma för mig, Utan den gick nångån sent på kvällen/natten minns inte riktigt, När dom undersökte mig hur öppen jag var med jämna mellan rum så gick vattnet när dom kännde o hade sig haha. Dom sa att "hinnan" var som en ballong, alltså "hård". Så den gick där. Sen fick jag värkstimulerande dropp som dom höjde 2 gånger, Ändå vart det så långdraget. Eller från första krystvärk så tog det 2 timmar så var hon ute. Men allt annat var ju så långdraget så jag hade knappt nå krafter kvar, Tror hela avdelningen hörde mig när jag "skrek" o hade mig hahaha :) nedå :D



2009-11-24 23:08:25

Enya hade mest blöja på sig bara i början och inlindad i täcke. iolf så var det varmt ju i augusti :) Mys att vara hud mot hud i början så dom känner närhet & trygghet från mamma! och även pappa så klart :)

2009-11-24 23:10:40
Anonym

Härligt att höra=)!Jaa man får bestämma sig, även om det känns svårt och jobbigt till en början=)Jasså gör du det, men aha ni bor tillsammans även om det varit lite knackligt...eller jag hänger kanske inte med;)Tackar tackar det ska jag har och du MED:D Kramar

2009-11-25 15:17:06
Anonym

Kommer du åka hem till din lägenhet och sambo i fagersta snart eller har du planerat att födda barn i linköping?

2009-11-25 22:45:37

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!