Varit hos barnmorskan idag

2009-11-19 01:33:30 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Trodde inte att jag skulle palla gå dit, efter alla omständigheter i min vardag just nu, men drog på den falska masken och den glada minen och stog ut helt enkelt. Allt var bra med min lilla tjej. hon har ännu inte fixerat sig, men min barnmorska sa det att man kan säga att hon gjort det för att hon kan definitivt inte ändra på sig nu, det är för trångt därinne för att hon ska kunna vända på sig. tack och lov för det! För det känns då de vänder på sig, jag minns när hon gjorde det, fyy inget skönt! Hon hade inte vuxit något sen sist, men det kan vara för att magen blir längre ner eller hur man ska säga, sa hon! Jag frågade även hur stor hon tror att hon kommer att bli, och hon tippade på att hon kommer väga kring 3600 - 4 kg, en stor tjej.. ooops, men de är klart jag ska få ut henne ändå.. jag måste bara börja samla mina krafter inför dagen nu.. Fick även med mig mina journaler så jag har dom med mig till bb ifall hon födds i linköping..

Här kommer en bild på min "lilla" mage :) vecka 37!


Kommentarer

Åhh den stora dagen närmar sig :) gud vad spännande, kommer vara super nervös för din skull när du ska in och föda :) hihi..Sen väntar man ju på fina bilder på söta tjejen :)

så det blir en ganska stor tjej :)

2009-11-19 13:30:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!