Vänner..

2009-11-02 23:26:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vänner är underbara själar på denna jord :) åkte igår och träffade en kär gammal vän som jag känt sen man gick på lekis :) nämligen sofia! Fick hur mycket gulliga baby kläder som helst, Tack snälla du! Sedan åkte jag in och tog en kaffe med charlotte, lika trevligt som vanligt! Sedan fick jag för mig att lära mig att sticka, så mamma tog fram garn och pinnar, så nu håller jag på att stickar en halsduk typ, en sån man bara trär över huvudet :) grymt bra tidsfördriv för gravida ;)

Idag hade jag inga planer för dagen, har varit så trött, så kände att jag orkar inte riktigt göra nåt speciellt, har haft Nelly här hemma medans mamma jobbat, så varit på lite promenader i kylan med henne. Sen stack jag ner till Sofia och drack kaffe med henne & Frida, trevligt! Sen kom pappa hit med mat från pizzan, gott!

Imorgon lämnar jag Linköping igen och beger mig hemåt till min älskling! Och jag saknar honom!! Ska bli kul o komma hem med alla nya saker jag handlat :) wiiie! ajust ja, Hjärtats gulliga dotter Ebba ringde mig igår när jag var på väg till stan, och var helt uppjagad i luren, hon hade tävlat, och kunde minsann vinna en resa till Berlin!!!!! haha, såå söt! Blev glad när hon ringde, hon och jag brukar inte ringas, utan sms:a ibland :) Både Ebba & Nora har vuxit och blivit så stora tjejjer mot när man tänker tillbaka på hur små dom var när jag träffa dom för första gången :) det är nog över 1,5 år sen redan!

Pluttan i magen var lugn förrut, men så börja det smått vibrera lite på magen i en jämn takt, sen jäääklar satte hon igång och bullra runt som en tok därinne. hel galet kändes de, nästan lite läskigt samtidigt som det är hur häftigt som helst. Men kändes som om hon var på väg ut ur naveln på mig, höll nästan på att kissa på mig så mycket som hon grejja, och hon håller på fortfarande, men lite lugnare nu än för en halvtimme sen :)

ne nu ska jag läsa lite på familjeliv.
sov gott!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!