Vaniljbullar ska de bakas..

2009-11-16 11:57:06 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade av att telefonen ringde 10.30 idag, men jag la på för jag trodde det var alarmet på mobilen. Och nu har jag suttit här ett tag och filurat, druckit lite kaffe och ätit frukost! Ska snart ge mig på att baka vaniljbullar! Har ju jäst hemma och det blir gammalt rätt snabbt så då blir de ju bra att lägga den på en deg med bullar :)

Höll på att klia ihjäl mig på magen inatt, fy vad de kliar emellanåt, sånt blir man ju rätt så dampig på. Men lyckdes somna rätt snabbt ändå, tog en dusch vid 01 hugget sen somna jag skönt. Och idag är vädret lika ruttet som de varit dom andra dagarna, grått & regnrusk :( så de blir bara lugna gatan inomhus idag skulle jag tro.

ne men ha en mysig dag!
Bjuder på en bild på Ebba från i helgen, hon har fått en glugg mellan fram bissingarna :)



Kommentarer

gottigott me vaniljbullar!

2009-11-16 12:16:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!