Trött

2009-11-26 22:56:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Besöket på bb var bra idag :) skönt o få en bild av hur en förlossning kan gå till, så fick vi även testa på lustgasen då, vilket var grymt fränt, haha man hamna i en dimma där för några sekunder, så den lär nog vara min bästa vän under förlossningen skulle jag tro, tror nog även att den är till STOR hjälp under alla värkar! Släppte av Jenny i stan efter det, så stack jag och hämtade lilleman och syster så hoppade vi in på lekia och köpte en skötväska :)

Nu ikväll har jag haft lilleman här hos mig, han är ju verkligen som en jojjo ibland, och mitt tålamod var väl inte på topp, men bara försöka hålla lugnet :) så vi fyllde badet med skum och badade en stund, lekte att vi var tomtar med skägg, sen blev de lite film och dataspel.





äsh nu blev kvällen sugig så suget efter att skriva av sig försvann..
bye

 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!