tjullelluu!

2009-11-10 12:41:45 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Kors i taket de är tyst inne hos grannen än så länge :) wiie! Jahopp, jag slog upp ögonen 10.30 typ idag. Har precis suttit och pratat med pappa en sväng i telefon, och nu blev de lite snabbsnack med syster yster min, och älskade lilleman, som minsann hade cyklad på kevins cykel utan stödhjul :) duktiga killen!!

Idag är det tisdag och jag ska inte göra nåt speciellt alls, babe och jag har sagt att vi ska göra en storstädning någon gång nu i veckan, kanske passar denna dag? men orken är ju på noll, så får se vad som sker helt enkelt.

Vet-ni-vad, jag förstod aldrig när gravida kvinnor sa att de längtar efter sin förlossning såhär på slutet, hur kan man längta efter något som kommer göra så ont tänkte jag? Men jag kan säga att nu längtar jag också tills förlossningen är här, slippa vara gravid längre. Och jag vill ha min lilla tjej här hos mig!!


Kommentarer
Fia

Jag längtar också tills eran tjeja kommer ut:)

Jo det gick bra för honom han ska dit imorron igen så får vi se vad som säger om dom vill ha honom eller inte, hehe. Det va så lite så gumman hoppas lilltjejen kan ha något av kläderna vi köpt :)

2009-11-10 19:30:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!