Spänner på :(

2009-11-12 23:22:29 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Denna kväll har jag bara slappat, och det har spänt på och ömat i magen hela tiden typ, vet inte om de är förvärkar eller vad det kan vara, lyckades hitta en skön liggställning förrut, så tände ljus och låg skön i sängen och lyssnade på lugn musik. Men nu när man skulle göra ett försök o sova så går de inte alls, det ömmar och spänner i magen, jätte jobbigt är det. Fan känner mig som en handikappad flodhäst.

älsklingen snusar och sover så gott iaf, så jag gjorde ordning en kopp te och har nu hittat en skön sittställning i soffan framför tv:n. Tänkte försöka sova tidigt idag, men så blev de med det! Nu börjar det bli extremt jobbigt att vara gravid, magen tar plats, går inte ligga skönt alls, och allt spänner och trycker.

En månad kvar nu i graviditeten, vad jag ska njuta av att kunna sova hur jag vill när hon är ute !!


Kommentarer

Jag lovar dig att du inte bryr dig om det när du väl är där med värkar !!! då vill man ha allt som lindrar smärtan ! och dom "bankar" absolut inte in den, herregud haha,

oh ja känndes som jag höll på att skita på mig, att en melon var på väg ut ur arselt så känndes det, hahah jäätte obehagligt, men det var bara för enya var på väg neråt =)

2009-11-13 08:53:47

Ja, kan bara tänka mig att det kan vara jobbigt också. =)



Vet ni om det är en flicka eller pojke?

2009-11-13 10:33:28

Jobbigt att inte kunna sova!

Men snart har du världens sötaste baby i famnen.

/Sally

2009-11-13 10:40:50

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!