Slappis helg!

2009-11-15 10:29:47 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Japp denna helg har vi varit hundvakt åt markus föräldrars hund. Vi hämtade upp tjejjerna hos deras mamma i fredags så har vi varit här ute hela helgen. Tråkigt väder har det varit, snöblandat regn och rusk! Så vi har mest kikat på filmer och spelat dataspel!

Min lilla kicka i magen är väldigt livlig, igår kväll sparka hon och böka som bara den, så idag känner man sig rätt så mörbultad inne i magen! Men det hör väl till :) Ska till barnmorskan på torsdag tror jag det var, ska fråga henne om hon kan säga hur stor hon tror att Alexia är :) ♥

Nu ska jag dricka lite kaffe!
Puss & hej!


Kommentarer

tack :) det var faktiskt en tjej som fixade bloggen till mig :) för jag kan ingenting om sånt haha .

okej, Kom på en till grej jag kan tipsa om, Köp en amningstop från apoteket dom är sköna, Man vill inte ha nått tryck för brösten när mjölken runnit till. och amningsinlägg är viktigt. Jag läckte som en ko hahaha !

Jodå det är bara bra med oss. Om ca 4 veckor får vi börja med gröt & pure till enya :) ska bli kul och se vad hon tycker om det !

2009-11-15 11:17:14

Ja, babykläder då vill man handla obegränsat förstår jag. =)



Vilket gulligt namn ni kommit på! =)



Ha en mysig söndag.

2009-11-15 13:44:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!