Nothing like the holidays..

2009-11-11 00:01:35 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Så heter komedin som jag ligger och kikar på, tog med mig kudde och täckte och ligger nu i vardagsrummet och ska kolla på film, vill inte väcka hjärtat när han ska upp så tidigt.. Idag har dagen bara gått utan att man gjort nåt speciellt alls, nån städning blev de aldrig av, så de ska vi ta tag i imorgon iallafall!

Älskar dig nu och föralltid älskling, 2 år och 4 månader har vi varit ett par nu :) jag älskar alla stunder med oss, vi har gått igenom massor tillsammans, vi har stött på så många jobbiga perioder med också många lyckliga :) och vi har alltid klarat av allt tillsammans, och nu snart har vi en dotter, en liten tjej som du och jag har skapat tillsammans, hon är gjord av oss. det är helt underbart. Hon kommer att vara helt underbar. Jag kommer göra allt för våran familj älskling! Och jag hoppas att det är du och jag tills döden skiljer oss åt! Love you min älskade fästman! ♥



Kommentarer

Ohh ja :) älskar greys!

Nu får hon ersättning.. Hur är det med dig då? trött?

2009-11-11 11:02:45

Jodå, fick mjölkstockning sen så därför fick / får hon ersättning nu. Hon växer så det knakar fast hon får ersättning, vissa är ju emot det men herregud bara bebisen går upp i vikt som h*n ska så är det skit samma vart maten kommer i från!

Det är ammningshysteri på bb.. Men men man får stå på sig om det inte funkar, inte tänker man plåga barnet när den är hungrig.

2009-11-11 11:40:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!