Mys Pys!

2009-11-06 23:17:44 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag hämtade vi upp tjejjerna, Ebba är sjukling och har feber, stackarn :( Medans Nora har varit pigg och allert! Satte igång med mat direkt när vi kom hem, de fick bli fläskfilé gryta och potatis idag, gott! Men de blev mys framför en film, så då passade jag på att sy upp gardinerna i köket, så dom slipper släpa i backen. Sen började Idol på tv:n så tjejjerna och jag myste framför det. Ebba somnade direkt, så Nora och jag tittade inte särskillt mycket på idol, utan vi skivade upp lite äpple bitar och åt dummleklubbor och bara låg och pratade om allt möjligt, men mest om bebisen :) och hon kunde ju även känna hur hennes halvsyster sparkade där inne :) MYS!

Så nu har jag vikt och lagt in alla bebisens kläder i garderoben, och haft ett roligt samtal med Jennifer i telefon, vi ägnade en halvtimme åt att bara prata minnen, men vi skulle kunna tjattra i tusen år till om det känns det som, vi har så mycket roliga saker vi gjort tillsammans, och extremt mycket fylle-galenskaper vi gjort! Kommer alltid minnas den tiden som om den vore igår. Du är bäst bäst bäst bäst...

Nu ska jag lägga mig i sängen och studera lite Arbetsmiljö och Säkerhet annars äter väl ångesten upp mig innifrån för att jag inte gjort klart det ännu, hatar att känna press på mig om saker och ting, fast jag faktiskt har gott med tid på mig. Men får se om jag får något avklarat idag!


Köpte tre fina ljusstakar i Ullared som står där på bilden, men såg nu att det är visst bara två som lyser men äsh :) jag älskar ljus, det är så mysigt och ger en behaglig känsla.


Kommentarer

Hej !

Skulle du vilja bli en Bracy-ängel och få ha ditt kort på vår hemsida i en hel månad ?



Just nu har du chansen att vinna en plåtning där du blir sminkad av en Make Up Artist och fotograferad av den otroligt duktiga fotografen Magnus Egger.



Några som tigigare varit bracy-modeller är : Amanda Berg, Kenza, Lotta Gray & Elita bla. Nu har du chansen !



Tävlingsreglerna hittar du på http://bracy.blogg.se

Lycka till !

2009-11-07 12:15:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!