Morrn Morrn!

2009-11-08 11:04:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon Godmorgon! Hemsk natt med sömnproblem för både mig och min älskling, jag lyckades somna till slut iaf. Och tjejjerna är verkligen inte lågmälda (eller va de heter) på morgonen, de låter som om de är en armé med kiddz här ibland. Men dom lyssnar rätt bra när man säger åt dom, Skönt det! Så vid 09.30 käkade vi lite frukost, och nu dricker jag min morgonkopp med kaffe, yummie! Och tjejjerna sitter i köket och målar med vattenfärg på figurerna vi gjorde av trolldegen igår.

Idag är det fars-dag, men jag bor ju så långt ifrån min far så de fick bli att posta iväg ett kort och sådär. Annars ska vi ut till Markus föräldrar idag och äta smörgåstårta, gott! Sen lämnar vi tjejerna efter det!

Ush igår fick jag sjuk mensvärk ont :( inget vidare alls.. satt i 15 min ungefär, fy! sen slutade det, och dök upp två timmar senare, och hon bökade så dant i magen igårkväll så idag är jag helt öm, hon ligger ju så långt ner i magen nu.. Fan de är verkligen inte behagligt att vara gravid längre, okej att de är väldigt mysigt, men nu börjar de bara bli jobbigt.. denna månaden får gärna springa iväg!

Ne nu ska jag fixa frukost åt min älskling så får tjejjerna gå in och väcka honom med de :) på fars-dag!♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!