känner mig som ett vrak..

2009-11-05 11:38:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


I tisdags åkte jag hem från Linköping igen, hade ju endel kaschar med mig från ullared och en jävla massa godis ifrån cloetta :) skönt, för nu har vi ju köpt julklappar till tjejjerna och till Algot, så jag tänkte slå in dom sen redan så inte tjejjerna ser vad det är :) Och så köpte man ju lite julpynt i ullared, mys. Men man blir ju sugen på att fixa med det nu :D men de är lite väl tidigt ännu! :)

Hopp här hemma finns de tusen skåp som behövs rensas ur & städas känns de som, får ta lite i taget helt enkelt :) har så mycket skit/skräp som vi sparat på som vi aldrig ens använder, så ska se om jag orkar rensa nånstans idag :) to iaf skafferiet igår, skönt!

Jag känner mig som ett vrak.. för de första ser jag ut som ett vrak, och för de andra så är jag så sjukt trött dygnena runt så de känns som om man skulle kunna sova hela dagarna. Men då får man ju ingenting gjort? Idag måste jag få klart de sista uppgifterna i Arbetsiljö & Säkerhet iaf, då är skolan så gott som klar och då är det bara att invänta svar på alla uppgifter.

Det snöar här :) och det är ju mysigt, men inte när det är som snöstorm. blåser och virrar runt med snö i luften, inget skoj att ge sig ut i det vädret, det kan gärna få komma massor snö och lägga sig på backen :)

Puss


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!