Grann-jäkel!

2009-11-09 23:22:42 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag inte fått ett skvatt gjort, bara segat igenom mig dagen.. Legat och lyssnat på musik & bara kännt mig allmänt irriterad och sur. Var galet sugen på att kasta allt som stod i hyllan rakt ner i golvet, men som tur var så kan man ju hejda sig lite mer nu än vad man kunde då man var tonåring och hade problem :) då gick allt som stod i vägen i kras. Minns mycket väl hur syrran min och jag kunde hålla på, vi var väl bara 15 och 17 år, vände upp och ner, och då menar jag verkligen UPP OCH NER på varandras rum så det låg saker och ting i en enda stor röra. Jag hoppas att min dotter inte blir en sån tonåring som jag själv varit, eller jo på ett sätt, men absolut inte få såna damp ryck man själv hade :)

Grann-jäveln (rent ut sagt) stönar på kvällarna i väggen bredvid, okej att hon har sex men för fan vad äcklad jag blir av att höra henne, hon börjar gå mig extremt mycket på nerverna, hon lyssnar på skit musik från morgon säkert 9.00 tills sent på kvällen, var okej till en början, men nu är hon bra irriterande.

jaja, min dag har varit rätt så negativ och tröttsam. Hela jag är visst ett negativt vrak idag, men såna dagar har väl alla? Nu har älsklingen gått och lagt sig iaf, och jag sitter i den utbäddade bäddsoffan och slötittar på America's got talent. Funderar på om jag ska pyssla om lite med bloggen.. annars ska jag väl också sova!

sov gott.
hoppas på en bättre dag imorgon!


Kommentarer

SV:

Jag tog hjälp av detta http://www.designadinblogg.se/2007/december/genomskinlig-bakgrund.asp för att få en genomskinlig bakgrund. Den nissen har många tipps om man inte reder ut det själv.



Hehe det låter som om att det är min förra granne som ha flyttat in bredvid dig.

2009-11-10 00:47:17

Thanks! :)

2009-11-10 12:00:01

Vi hade en granne förut som stönade högt som fan,man hörde om hon gjorde det med dig själv eller med en kille. äckligt som fan var det, väggarna var väl gjorda av papper typ, okej att hon hade sex men vi ville inte höra det i alla fall!

2009-11-10 18:55:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!