Godnatt!

2009-11-22 01:57:07 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag åkte morsan med en bekant till Vingåker och kollade runt, och de fanns tydligen massor Lundmyr stuffs där, tycker deras bebis kläder är så söta :) Men tycker det är lite väl dyrt att betala nästan 300:- för en body som bebisarna växer ur direkt, men skulle gärna vilja ha andra såna bebis saker :) mys! Jag fick till systers hår till slut, en fläta på sidan och lite små flätor i de övriga håret och sen lite tuppering på det. Så ringde jennifer mitt i allt så jag fräste väl lite åt henne i luren, men ibland blir hjärnan överstressad och tålamodet sviker. Jag åkte och plockade upp min tjejja så stack vi och satte oss på McDonals och drack en kaffe och milkshake och även en äpplepaj slank ner i magen, skönt och träffa henne en sväng, även om jag kanske kändes rätt frånvarande, iaf vad jag tyckte, men du är bra vännen, du lyssnar och förstår, och du är så stöttande! ♥ Kom hem till mamma sen och då blev de ett varmt bad! Sen tog vi och ställde in hennes gamla säng i vardagsrummet så nu är det rätt fullproppat härinne, men skönt att sova i en säng.

Nu är ju klockan efter 00.00 och jag går in i vecka 38, shit redan 38 tänkte jag när jag kollade på libero sidan. Men det känns att de börjar bli dags, eller dags och dags, det är inte så långt kvar tills den stora dagen iallafall. Är så brutalt öm i blygbenet eller vad det nu heter, men det kanske innebär att hon fixerat sig, eller nåt sånt. Det känns ju att man inte är så allert längre iaf. Insåg verkligen nu ikväll att dagen är nära, jag är rädd som satan för den, hur den kommer bli, hur den kommer börja, hur allt ska gå och så vidare. Men hur som helst så lär hon komma ut iaf, på ett eller annat sätt helt enkelt. Hoppas markus har telefonerna fasttejpade på sig under dagarna iaf :)

Ne nu ska jag blunda lite.
I hate this feeling!

Magen från imorse...


Kommentarer
Lia ☆ Keep it real http://wazup.blogg.se/

Fyfan vad fin mage :) ♥

Grattis och lycka till med allt!

2009-11-24 22:37:55

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!