Godmorning everybody!

2009-11-20 10:39:38 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Har sovit länge denna vecka vanar kring 12 typ, men idag vakna jag 9.30 och kunde inte ligga kvar, magen skrek efter frukost och hon sparka där inne så det var nåt enormt! :) Så nu har jag fått i mig lite frulle och tänkte sitta i lugn och ro med min te-kopp och läsa aftonbladet! Lillpluttan Nora ringde precis ♥ Hon var hemma från dagis, och berättade att hon skulle börja på gymnastik! :) känns tomt att inte få träffa dom på ett tag, och jag har inte haft världens bästa energi då vi haft dom heller, så nu ser jag bara fram emot massor utav saker. Att återgå till det "normala" igen, det längtar jag som attans efter! Jag tror det kommer bli så att man saknar bebis magen sen när den är borta, (som alla påstår att man gör) och jag kommer sakna alla rörelser och sånt man kan ligga och känna på, men graviditeten kommer jag inte sakna!

Snart är det också ett nytt år, ett helt nytt år till att vi kan börja om på nytt. För nytt blir det med en liten bebis i hemmet. åhh vad jag längtar efter henne!!!!


Kommentarer

Ja gör så :)

Vore super kul att träffa dig och bebisen sen när du orkar och har lust när bebben kommit :)

Ja man saknar faktiskt magen lite,men när jag ser på kort från bb så tänker jag att herrejävlar var jag så stor haha :) helt galet .

Kram !

2009-11-20 10:43:55

Ja vad kul det vore :) !!!

Ja gud ja, hur mycket har du gått upp totalt nu ?

jag gick fan upp hela 20 kg, hade så fruktansvärt mycket vätska. Så försvann kilorna nästan direkt så det var ju bra haha :)

Kram

2009-11-20 10:57:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!