Frusen!

2009-11-23 14:36:45 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår hade älsklingen och jag ett mycket bra samtal med varandra i luren. Detta skulle vi gått igenom för länge sen, att de skulle hända allting just nu det är bara ledsamt ju, men bättre att vi tar tag i allt nu än aldrig! Mycket förändras, och det är så skönt att vi båda inser vad som måste göras för att vi ska kunna leva ett lyckligt liv tillsammans.. Vaknade till imorse när mamma var uppe och knalla omkring i vardagsrummet! :) så gick upp och åt lite frukost sen åka vi ner till förrådet och kikade på gamla bebis kläder jag själv haft när jag var liten, så hittade några söta små plagg som jag plocka med mig! Och nu har jag precis skjussat henne ner till jobbet och ska själv hoppa in i ett varmt skönt bad, för det är verkligen kallt, frusen till tusen! Sen finns de inga planer för dagen utan de får bli en lugn avkopplande dag bara. Hittade även en låda nere i förrådet där det stod "Lindseys privata" haha undra vad de kan vara där i? ska kika igenom den sen med :) tror jag har någon gammal dagbok jag skrev i när jag var 14-15 år och kände att livet var rätt hopplöst, kanske är jobbigt att läsa, men kul på ett vis också och se hur tiderna förändrats, och hur jag har förändrats sen den tiden.

hittade ett kort från precis innan jag blev gravid, eller jag var väl i vecka 6 eller nåt, minns inte att jag hade blivit så tunn i kroppen då, för det såg man inte då.



bye bye!

 


Kommentarer

Skönt att det börjar lösa sig med er!

Ja vilken skillnad,men ändå tycker jag att du har en "liten" & nätt mage jämfört med mig :)

Har du nå foglossning nu då?

Kram !

2009-11-23 16:09:55

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!