Fruktsallad, yummie!

2009-11-05 23:32:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Besöket hos barnmorskan gick bra idag, ett stick i armen som jag hatar, men själva sticket gör ju inte speciellt ont, det är bara om jag ser nålar jag blir nojjig. Allt var bra men lilltösen, och vi båda följde våra kurvor :) jag har nu gått upp från 59 kg - 68 kg, alltså 9 kilo har jag gått upp än så länge, känns ju att man börjar bli lite tung.

Annars idag har jag tvättat alla bebiskläder och annan tvätt, sen har jag satt upp nya gardiner i vardagsrummet och fixat lite, fick sy och sprätta lite så blev de bra längd :) skönt med lite annat än bara vita gardiner överallt! Men så svårt att få gardinerna att se bra ut när våra fönster är som dom är i vardagsrummet, men det ser okej ut nu iaf! :) Sen vid 21 hugget fick jag sug på att damsuga och skura, så det har jag hunnit med också! Och nu har jag även slagit in tjejjornas paket, men tejpen tog slut så måste inhandla ny imorgon.

Och nu sitter jag med en stor skål fruktsallad och ska kika runt lite på nätet. Helt ömm i nedersta delen av magen :( kanske inte är så vettigt att pyssla med tusen grejjer samtidigt. Men ibland kan jag verkligen inte bara sitta still och glo. Så därför är det ju bra att jag lärt mig sticka :) för det är jäkligt skoj. Håller på med en halsduk, men mest på skoj för att se om jag klarar det. Men så svårt var de ju inte att sticka!

I helgen har vi barnen igen, kul och mysigt! Inga direkta planer vad vi ska hitta på, men på söndag ska vi iaf ut till min älskade sambos föräldrar och hälsa på! Var jättelänge sen jag träffa dom nu känns de som! 

Om ni tycker det är kul att göra om bilder och trixa lite så finns de en bra sida för det som är gratis, http://www.picnik.com/  Fast man kan ju lätt bli beroende :D


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!