Fika med challe!

2009-11-22 20:00:29 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Inatt vaknade jag till och från hela tiden, kunde knappt resa mig upp eller vända på mig så jävla ont hade jag i blygbenet! Sov fram till 11.30 idag iaf, men man vakna och var som ett vrak ändå. Morsan och jag gick bort till Mormor och drack kaffe och snackade lite. Sen åkte jag inoch träffade charlotte, så gick vi till Steevés och fikade. Riktigt trevligt att se tösen igen. Skönt att kunna träffa sina vänner när man mår som gör!  

Kom hem till mamma för nån timme sen och hon hade köpt bingolotter så nu sitter vi och spelar lite. Så fick jag ett roligt samtal nyss, Ebba ringde och var jätteuppspelt "Lindseeeey du vet den där vampyrfilmen vi såg, jag har sett heeeela den nuuuu" haha sötnosen! Man blir så glad när tjejjerna ringer! ♥

bye!


Kommentarer
Markus

Alla vi 3 avgudar dig!

2009-11-22 23:49:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!